Alla inlägg den 5 maj 2007

Av Avataria - 5 maj 2007 18:44

blev alldeles trivsam som kanske framgick av förra inlägget. Jag sov till tio i morse, och hade väl en anings skallebank när jag vaknade, men inte värre än att jag ändå mådde bra. En stor anledning till det lyckade utfallet är att det kommit in flera yngre i personalen - en annan är vår nya chef som faktiskt ser vitsen i att låta personalen parta tillsammans...om än alkoholen var tvunget att inhandlas på egen hand...Offentliga arbetsgivare har en sådan policy att man inte bjuder sin personal på något som helst alkoholhaltigt...åtminstone inte golvfolket - jag gissar att de högre cheferna har det i sin representation ibland...

Trött är man ju alltid när man partat (vilket sker ohyggligt sällan för min del), men jag far mest illa av nattvaket - en utvakad nykter natt är numer liktydigt med bakfylla, så...


I övrigt har här handlats mat, och en sväng förbi Plantagen tillförde en ny krukväxt i köksfönstret - en passionsblomma - och två nya ljuslyktor (maken får spatt...nån gång ska fota alla mina ljusstakar och ljuslyktor och lägga in bilderna här...


Av Avataria - 5 maj 2007 01:02

Hur kul kan man ha på en personalfest i hop med en massa tanter...





Svaret är: OOootroligt...Vi har sjungit, och klätt oss i såna däringa papperstallriksöron och medicinkoppsögon, och sjungit karaoke och druckit allledeles för MYCKET vin...Så Avatarian är alldeles onykter vi d det här laget...(Sorry, La Famiglia, blunda om du tycker det är ohemult...)

 Maken var snäll och hämtade mej och körde hem en kollega på samma gång...

Men, åh, vad vi haft kul!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards