Direktlänk till inlägg 5 maj 2007

33. Ameh....

Av Avataria - 5 maj 2007 01:02

Hur kul kan man ha på en personalfest i hop med en massa tanter...





Svaret är: OOootroligt...Vi har sjungit, och klätt oss i såna däringa papperstallriksöron och medicinkoppsögon, och sjungit karaoke och druckit allledeles för MYCKET vin...Så Avatarian är alldeles onykter vi d det här laget...(Sorry, La Famiglia, blunda om du tycker det är ohemult...)

 Maken var snäll och hämtade mej och körde hem en kollega på samma gång...

Men, åh, vad vi haft kul!

 
 
marie

marie

5 maj 2007 08:32

Det där var exakt vad en Ulm behövde!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Gilla

Gilla

5 maj 2007 14:35

Tanter ska man inte förakta som sällskap.

http://gb.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

5 maj 2007 15:53

Håller med marie! Hoppas att huvudet inte bankar för hårt idag ....

 
Ingen bild

Jenny

5 maj 2007 15:54

Aaah var roligt du verkar ha haft det!
Lite bakis idag då kanske? ;)

 
helga

helga

5 maj 2007 17:37

Låter som kul - hur mås det idag då???

http://helga1.bloggagratis.se

 
marie

marie

6 maj 2007 10:01

Tänk att La alltid ska komma på tapeten så fort någon pratar alkohol ;)

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La famiglia

8 maj 2007 00:50

Det är OK. Skulle jag fördöma alla som dricker för mycket skulle jag inte få göra annat. Och det skulle knappast skapa ett bättre samhälle. Så jag tror det finns bättre sätt att idka nykterhetsarbete på. Det var väl bra att du hade roligt. Möjligen kan jag väl säga att jag inte tycker speciellt synd om dig dagen efter. Men jag gissar att du tycker det är OK.

 
Ingen bild

Avataria

8 maj 2007 07:58

Ja, Famiglia, jag trodde inte annat...men det är kul att retas lite ibland...
Och jag tyckte inte särskilt synd om mig själv heller, dagen efter...jag fick vad jag förtjänade!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards