Direktlänk till inlägg 3 september 2007

239. Hörni, nu måste ni hjälpa mig!

Av Avataria - 3 september 2007 19:14

Jag håller på att sticka en sjal, och är precis på sluttampen. Garnet är alltså flerfärgat i långa sektioner, i mörkt vinrött, lila och cerise.

Jag håller på att göra uddarna längst ut nu, och tycker det ser konstigt ut med de knallcerisa uddarna mot den mörkt vinröda randen som är närmast uddarna. Men, vad tycker ni? Borde jag repa upp uddarna, och försöka dela på garnet, så att jag får mörkt rött i alla uddar? Jag är inte säker på att garnet räcker, utan då måste jag ev köpa ännu mer...Vad tänker ni?

 
 
Nike

Nike

3 september 2007 22:38

Hej. Så duktig du är! Det ser jättefint ut på bilden. Behåll det som det är. Tror inte att vinsten med att repa upp och göra om är värd besväret! Spar på krafterna och gläd dig åt att den snart är färdig.

Gillar din blogg. Tycker om att du bor i Gävle där jag också bott. Känner igen mig i dina beskrivningar av utmattningssyndrom m.m.m.m Det är som att tampas mot en hel arme ibland. Kommer tillbaka.

http://www.nikesrum.blogspot.com

 
Ingen bild

Avataria

3 september 2007 22:50

Tack för hjälpen! Och du är välkommen tillbaks! Ska kolla in din blogg, verkar det som!

 
coz

coz

4 september 2007 09:51

Uddarna skall vara mörka.
Det är bara att repa upp.
Skall du gå med nåt du inte gillar?
Nej!
Ha det bra!
coz

http://juhani-juoppo.bloggagratis.se

 
helga

helga

4 september 2007 12:14

Kan du inte göra en liten tofs eller boll ytterst av den mörka färgen?

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards