Alla inlägg den 13 september 2007

Av Avataria - 13 september 2007 14:01

Snor en lista av Fru Fundersam!


Här är mina svar:

Dagens vill ha: Energi

Dagens klädsel: Svarta byxor, svart tröja, svartaa strumpor, svarta trosor, svart BH. Som vanligt mao

Dagens smink: Mascara och ögonbryn

Dagens frisyr: Vild

Dagens händelse: Att hämta Lillpyre på dagis

Dagens låt: Se nedanstående inlägg (allt med Pink Floyd mao)

Dagens plan:  Hämta Lillpyre på dagis, laga middag, skriva uppsats

Dagens saknad: Maken som är bortrest sen en vecka

Dagens dummaste: Gårdagens hårresande journalist som frågade Fredrik Reinfeltd: Är det lämpligt att ett statsråd kör en lilafärgad Porsce...??? Då undrar jag: Kan en reporter med det håret vara seriös?

Dagens sjuka: Utmattning

Dagens drog: Nikotintuggumi och kexchoklad

Dagens roligaste: Se Dagens dummaste. Alternativt Tjuvlyssnat.se om Selma Lagerlöf

Dagens vänner: Alla söta små kexchokladbitar i påsen

Dagens köp: Kexchoklad!!!

Dagens godis: Behöver jag säga det?

Dagens humör: Trött!

Dagens ord:  Låtmejsoooooova!

Av Avataria - 13 september 2007 13:52

Har jag sagt förut att den här masken är tillkommen med dina madonnabilder i åtanke? Företrädesvis hon som tittar ner/blundar...du vet vilken jag menar?




Av Avataria - 13 september 2007 13:25

Motorväg, natt, ensam i bilen...



Av Avataria - 13 september 2007 12:48

Gör ett försök att lägga in en favoritlåt...


Missa inte gitarrerna som ligger nånstans kring 3½ minut in i låten...en evig favorit, en dag utan denna låt är en förlorad dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards