Alla inlägg den 30 november 2007

Av Avataria - 30 november 2007 23:46

Apropå det vi diskuterade nedan, så tror jag att det här också har med saken att göra, för min del...!

Av Avataria - 30 november 2007 21:34

igår Lillpyre å jag. Men, det var varmt här igår kväll. Och det regnade. Allteftersom kvällen gick började snögubben luta, mer å mer...


Det sista jag såg innan jag gick och la mej var det här:


Och när jag kom ner i morse låg den förstås ner. När jag sen kom hem från jobbet hade han fått sällskap av en snögumma, och själv förvandlats till en stol...;)

Av Avataria - 30 november 2007 10:44

Hon har en ögoninfektion och då får man inte vara på dagis förrän man är bra igen. Vi gick och köpte Noviform ögonsalva igår, får se om det funkar.

Jag ska skriva ut Kloramfenikol tänkte jag, så att det finns att hämta ut ifall det skulle behövas.

I alla fall - vi hade mysigt igår, åkte på stan och köpte julklapp till dagis' julklappsbyte, en glittrig badoljebomb till Lillpyre på Lush osv, byggde en snögubbe när vi kom hem. Sen på kvällen, när hon hade badat med sin glitterbadbomb satt hon i mitt knä och tittade på Vrakletarna med mej. Hon var lite småpömsig och sådär allmänt goslig. Så klämmer hon till mej:


"Mamma...?"

-Mm, vad är det?

"Mamma, jag önskar att jag var som du..."

-Men, varför då? Varför önskar du det?

"För att jag tycker så mycket om dej, mamma"


Älskes ungen min! Jag blir bara tårögd när jag tänker på det...

Tänk att man kan vara så lyckligt lottad att man får ungar som mina!

Av Avataria - 30 november 2007 10:22

Vi har två personer som går i pension idag, här på vårdcentralen, så här har ätits smörgåstårta, hållits tal, delats ut blommor och presenter, sjungits egendiktade sånger och fällts en och annan tår...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards