Alla inlägg den 23 november 2007

Av Avataria - 23 november 2007 19:55

tidningarna om övergrepp begångna mot unga kvinnor, ibland tom barn i nedre tonåren. Vilka som begår dessa övergrepp? Pojkar i mitten av tonåren, unga män i övre tonåren, unga män i tjugoårsåldern. Män i trettiofemårsåldern. Ofta gruppvåldtäkter, ofta mitt på dagen.


VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SVENSKA, UNGA MÄN? Är det dags att skjuta alla svenska unga män - de som fyllt tio men ännu inte fyllt fyrtio? (Ja, du R är undantagen)...

Och ska vi passa på att skjuta alla som samlar på porr, som berör sina döttrar på sätt som döttrar inte ska bli berörda av fäder och styvfäder?


Ibland känns det som om man bara vill kräkas på det manliga släktet av idag, för det tycks mig som en alltför uppenbar sanning att män av idag inte äger empati, inte äger mänsklig värdighet, inte äger förmågan till känsla.


Jag bävar för den dag mina döttrar ska träffa unga män.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards