Alla inlägg den 6 november 2007

Av Avataria - 6 november 2007 14:36

för att få till det riktigt väldoftande, djupa livet jag önskar mej?


Vänner - ett nära fåtal att skratta med, leva nära, att umgås med lugnt och avslappnat både familjevis och var och en för sig.


Ett djupt intresse för något - något att vara bra på, entusiastisk över.


Ett hem där jag trivs - inte toppmodernt, men där jag känner mig hemma, ljust, lugnt, avslappnande.


Ett arbete jag ser mening i - vilket jag visserligen har, men det tar mer än det ger och jag skulle önska det vore tvärtom.


Närhet till mina systrar och deras familjer - få följa med barnen och voffsingarna för att se hur de utvecklas och växer.


Något att se fram emot.




Av Avataria - 6 november 2007 09:13

en norsk popopera från slutet av åttiotalet. Kunde för mitt liv inte minnas vad den hette, men ett idogt googlande gav detta:


http://www.whichwitch.no/storyline/Synopsis.htm


Jag minns att jag tyckte den var himla bra!


Plötsligt - efter förmiddagskaffet - mindes jag också att det var Dollie de luxe som gjorde den!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards