Direktlänk till inlägg 1 oktober 2007

287. Alltsomomftast...

Av Avataria - 1 oktober 2007 09:40

får jag kommentarer på min blogg nattetid. Så då funderar man ju om bloggare är nattugglor...


Så - en omröstning till höger!

 
 
helga röstar

helga röstar

1 oktober 2007 11:42

Självklart slänger jag mig över din nya omröstning...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

1 oktober 2007 15:28

Jag är en nattuggla. Ibland när jag sitter och tänker så rätt som det är får jagför mig att gå in och göra en kommentar hos någon blogggvän. Som du väl har märkt så är jag sen med både smedjan och kommentarer.
Det är ju inte bra i längden att gå och arbeta med feber. Men i vårt yrke är det ju vanligt fast det är ju vi som ska veta bättre. Men som jag säger Du ska leva som jag lär och inte som jag lever! Kram från vännen Bengt!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

2 oktober 2007 00:23

Borde sova.
Men, ibland blir kvällen lång ...

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Alma

Alma

2 oktober 2007 01:33

Jag röstade när klockan var mellan 12.00 - 16.00 men som du märker är jag nu här typ 01.30 ca. Fast jag är ju här både morgon, middag och kväl :-D

http://carpediem.bloggagratis.se

 
coz

coz

2 oktober 2007 09:40

Normalt så vågar jag bara besöka din
blogg i skydd av natten men just nu
kanske jag kommer undan dina pricksäkra
kommentarer,ty jag tror att du arbetar.
Hat brat!
cozmonova.

http://juhani-juoppo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Avataria

2 oktober 2007 09:51

Ha! Trodde du ja! Sitter å gnor med uppsats hemma, två sjuka ungar har jag också...

 
coz

coz

2 oktober 2007 10:08

SHIIT!
Du fick mig!
Gratulerar!
Hoppas tösera blir frisk snart.
coz
Är själv dunderförkyld.
(Måste vara den tiden)
Hej!

http://juhani-juoppo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Avataria

2 oktober 2007 10:18

Jodu, ertappad! Ja, hoppas du kryar på dig - det går några riktigt ruskiga förkylningar nu här i Bockstan - folk börjar med huvudvärk å hosta, sen får di feber och förkylning. Åsså går det halsfluss, vilket jag misstänker Storpyre kan ha, eventuellt. Lillpyre hade huvudvärk å feber hon...

 
coz

coz

2 oktober 2007 11:43

Jo sjukdomar är kul att prata om.
Jo en djäklig huvudvärk,ont i munnen,halsen,kroppen.
Lite feber nu.
Allt började igår kväll.
(Och jag brukar få åka ambulans med min
feber.)
Går lätt upp i 40 i några dagar.
Men nu försöker jag hålla den nere med IPREN.
Ha det!
coz

http://juhani-juoppo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards