Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Avataria - 1 oktober 2007 09:40

får jag kommentarer på min blogg nattetid. Så då funderar man ju om bloggare är nattugglor...


Så - en omröstning till höger!

Av Avataria - 1 oktober 2007 08:58

...och när jag lade handen på henne var hon varm. Feber förstås...Min kursare kommer körande 23 mil idag för att vi ska sitta och jobba, stenhårt så länge vi orkar - det är uppsatsinlämning på torsdag - och försöka få ihop den här rackarns uppsatsen. Men nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra...maken kommer hem vid tiotiden - då har han hunnit jobba några timmar (han åkte till jobbet vid halvsex i morse) och kan lösa av mej här hemma. Då åker vi - min kursare och jag - antingen till mitt jobb och stänger in oss på mitt kontor eller i konferensrummet, eller så till högskolebibblan här i stan. Vi får se vilket som fungerar bäst...


Och Storpyre åkte till skolan med jätteont i halsen - de har redovisning så hon kunde i-n-t-e stanna hemma, trots mina protester. Där ser man...förr gick jag till jobbet om jag inte hade mer än 38.5°...eller naturligtvis om jag fick magsjuka så stannade jag ju hemma. Men inte för nåt annat...


Suck å ve!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards