Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Avataria - 5 oktober 2007 23:32

Jag haver införskaffat:


Multivitamin Kvinna från Apoteket 1-2 per dag (jag äter så mycket frukt, grönt, fullkorn å protein så jag klarar mig med 1)

Eskimo-3 fiskoljekapslar 3 kapslar 3 gånger per dag. När man kommit upp i koncentration så går man ner så mycket man vill. Miniminivå är 3 kapslar 1 ggr per dag. Såklart - di är ju inte billiga, direkt...

Chi San - mixtur på rosenrot, ginseng och schisandra. Tror jag. 15 ml 1-2 ggr/dag

Av Avataria - 5 oktober 2007 19:59

Fullt ös, medvetslös!


Näe, jag har börjat äta multivitaminerfiskoljachisanadaptogener och är helt plötsligt snuskigt pigg. Bara sådär, lixom. Märkligt minsann.

Minimibemanningen på jobbet är fem dsk - idag var vi fyra, och jag ska vara handledare för en blivande sjuksköterska de närmaste fyra veckorna och hon, stackarn, kom idag. En sån dag - det blev en verklig rivstart för henne - hon var med mig på mottagningen under förmiddagen, och sen skickade jag hem henne till lunch. Hon verkade smått matt...fast sa att det kändes bra! Det ska bli så kul att ha student! Det är länge sen nu...


Syster!  Ska kolla upp om november - nåt måste jag ju vara ledig. Den fjärde november ska vi på konsert, det är en söndag. Tror jag. Jag har inte schemat i huvet, men kollar upp det. Det ska bli kul att få er hit! Ska se till att ordna med bättre sovmöjligheter tills dess än senast ni var här...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards