Direktlänk till inlägg 4 juli 2007

164. Stod i personalrummet idag...

Av Avataria - 4 juli 2007 21:45

på lunchen. Hade slängt in min lunchmat i mikron, och skalat mina två små morötter som jag haft med som lunchgrönsak. Vid borden personalrummet var helt fullt med folk, man pratade och skrattade som vanligt. Jag stod där, framför mikro-raden i djupa funderingar på ditten och datten. Jag var hungrig, så jag tänkte mej att ta en tugga på moroten.

Av nån anledning så lyckades något fånga min uppmärksamhet precis mikrosekunden innan jag fick in moroten i munnen, så jag vred på huvudet samtidigt som jag fortsatte köra in moroten. Och, vart körde jag då den, om inte i näsan...!?!


Hysteriska skrattsalvor rungade över rummet, kan jag säga...folk låg dubbelvikta över sina lunchlådor när de fick klart för sig vad jag lyckats göra...

 
 
Johanna

Johanna

4 juli 2007 22:05

Hah, förlåt men jag kan inte låta bli att skratta jag ocskå! Låter som något typiskt jag också skulle kunna göra.

http://johanna.tyckr.se

 
helga

helga

5 juli 2007 08:14

Hi hi, kuligt!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

5 juli 2007 11:44

Oj!!!!
Hur kändes det????

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Avataria

5 juli 2007 11:47

Morot i näsan eller att bli skrattad åt?

Moroten sved, men skrattet var som balsam...jag skrattade nog mest själv, tror jag...

 
Ingen bild

Filifjonkan skrattar

6 juli 2007 08:55

Men hördudu.. hur gick det med "pipen" din då..ojoj kan tro det såg roligt ut.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards