Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Avataria - 8 juli 2007 18:02

till min syster lät det som om jag älskar dig, Trollbunden, mer än vår andra syster, Sunkissed. Men så är det ju naturligvis inte...


Sunkissed, min Söta Syster...du vet att jag älskar dig på samma sätt som jag älskar mina barn - jag var nästan vuxen när du kom, jag tog hand om dig så mycket när du var liten, så jag känner mig delvis ansvarig eller kanske skyldig att du blivit så underbar som du är (fast du var underbar redan som liten, en solstråle, en gullunge)  :)

Sedan du blev vuxen så har vår relation förändrats - du är en nära vän, en alltid efterlängtad syster i mitt liv - det går inte en dag utan att jag saknar dig. Vår relation idag bygger på helt andra saker, vi delar yrke (nästan), arbetsplats (din nuvarande, min föredetta), vi är båda föräldrar, har samma saker vi funderar på och oroas över...dessutom delar vi humor och förstår så mycket mer av varandras världar.


Alltnog, ni två, Sunkissed och Trollbunden, är mina systrar, med er delar jag gener, blod, historia, humor, och allt som är jag...och allt som är ni, för vi är på ett vis desamma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards