Alla inlägg den 28 december 2007

Av Avataria - 28 december 2007 19:00

Vi åkte en sväng till stan, egentligen för att gå på biblioteket, apoteket och banken, men det blev en liten shoppingsväng också. Jag skulle ha strumpor, maken skulle ha en liten diodlampa. Fynd gjorde vi inga, men kom hem med ett par jeans, ett par trosor och två par strumpor till Lillpyre, fyra par strumpor till mej - det räcker så - jag orkar inte gå och titta på kläder. Har absolut ingen shoppinglust, märkligt nog. Har inte haft det på flera år...jag kanske har blitt vuxen, vad vet jag?


Högst ordinär vardagsmiddag med pastahjul, kryddiga korvar, lök, tomater och paprika. Gott och jordnära. Sen har vi tagit en promenad upp till närmaste ICA för att köpa hårt bröd, att ackompanjera skinkan...

Träffade en person där som jag träffade i jobbet för ett par år sen, som nu, på ICA gav feedback på råd jag gav henne då. Det känns skönt när man får sån feedback, även om det kommer sådär nåt år eller två efteråt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards