Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

234. Så många ord, så många tankar...

Av Avataria - 30 augusti 2007 22:34

Så många funderingar, önskningar, längtor...så många känslor, glädjeämnen, frustrationer...


Och ingen av dem finner vägen ut, genom mina fingrar till tangentbordet...

 
 
Trollbunden

Trollbunden

31 augusti 2007 06:49

hur e d med dej? mår du dåligt? menar inte fysiskt, utan själsligt....
Du.hur lägger ja in returlänkar? gjorde utmaningen och försökte lägga in länkar t dej o JP, men d funkade inte!Kan du berätta, snälla...
kolla om ja gjorde testet rätt.
kram på dej.

http://spellboundangel0303.spaces.live.com

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

31 augusti 2007 07:25

Nej. Så är det ibland. Tankarna hinner inte med att formuleras i ord och meningar, när känslorna är starka. Och ron finns inte i kroppen att vänta in ...
Hoppas att du får en fin fredag! :-)

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Avataria

31 augusti 2007 08:01

Nej syster, jag mår inte dåligt - jag är bara less på jobbet, rastlös, har trååååkigt! Och då infinner sig inte det kontemplativa lugn som krävs för att jag ska ha ron att skriva. Jag vet inte hur man gör för att få till länkar hos dig...kanske nån annan vet? Och utmaningen hade du förstått precis! Kul, tycker jag, med såna utmaningar, eftersom de lämnar lite mer spelrum för läsarens egna tolkningar och inre bilder...

 
coz

coz

1 september 2007 07:39

Det där var den djupaste kommentaren jag läst.
(Vare till din egen syster?)
Jag förstod inte hälften.
Du borde nog rekreatera dig lite?
Väggen är nära.
coz

http://juhani-juoppo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Avataria

1 september 2007 08:51

Oh, Cooooz! Väggen är nära, jag har den i ryggen. Och kommentaren var till Trollbunden, som är min köttsliga syster...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards