Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Avataria - 28 augusti 2007 20:36

...hos min syster Sunkissed 

Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som svar.

Vilket år är du född?



Hur definierar du din sexuella läggning?



Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?



Och din sämsta?



Vad söker du hos en partner?







Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)



Vilket yrke är det sexigaste du vet?




Vilken kändis är hetast enligt dig? ( för tillfället)



Vad gör dig avtänd?

 



Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?





Vilken kroppsdel, förutom munnen, tycker du om att kyssa hos en partner?



Ett kärlekspar på film eller TV du gillar



Alla som vill, varsågod :)

Av Avataria - 28 augusti 2007 13:19

Jag är UTTRÅKAD!


Är det för mycket begärt att ens arbete ska vara utvecklande, utmanande, uppslukande, roligt...?

Av Avataria - 28 augusti 2007 11:05

kan man aldrig komma sig för att ägna sig åt det man tycker är det roligaste som finns?

Jag älskar att sjunga, älskar musik, kan förlora mig totalt i musiken...minns varje enskilt tillfälle hela livet jag ägnat mig åt musicerande i organiserad form. Mina fiollektioner i barndomen, alla stunder med gitarr jag sjungit på släktträffar etc, körtillfällen, krogsvängar när man träffat människor som ägnat sig åt musik och bara sjungit och spelat ihop för att det varit kul och det slutat med att man haft publik och fått applåder, all karaoke...


Och ändå är man så dum att man inte försöker ge sig på det i organiserad form, i kursform, eller på annat vis...

Av Avataria - 28 augusti 2007 08:14

får minskas till två pers: Sunkissed och Trollbunden, mina söta söstrar.

Alla andra verkar redan vara mer eller mindre utmanade, och det räcker väl med en utmaning per pers, eller hur!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards