Direktlänk till inlägg 2 augusti 2007

203. Saknar!

Av Avataria - 2 augusti 2007 14:05

Efter den här helgen i Stockholm med lillasyster Sunkissed känns längtan "hem" värre än nånsin. Det var så roligt att umgås med henne och hennes familj några dagar - hennes sambo är en otroligt trevlig, snäll och rar kille, lillbarnet deras en riktig solskensunge, precis som Sunkissed var som liten. Det känns så trist att bo så långt borta...

Det är så enkelt att umgås med någon som man känner så oerhört väl, och som känner en själv så utan och innan. Helt utan behov av förställning, helt rakt, ärligt, enkelt...

Jag saknar er!

 
 
Trollbunden

Trollbunden

3 augusti 2007 09:01

Eller hur! Om du bara visste va jag med saknar henne. Hon e så fin. Känns tråkigt att träffa både henne o dej så sällan. E så glad nu för hennes skull att livet verkar va så bra. E lite orolig att hon ska få för sej att du e viktigare för mej än va hon e. Trots att vi tre inte alls setts mycket på många år, så känns ni båda så nära när vi väl ses. D e som om vi umgås varje dag. Inga konstigheter alls.

http://spellboundangel0303.spaces.live.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

3 augusti 2007 09:44

Godmorgon på sig. Ja visst är det roligt att träffa sina syskon och lättsamt med,Bara vara sig själv just så som du beskrev. Ha en bra dag idag du

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Jenny

3 augusti 2007 10:30

Ja saknar er med! Det där måste vi göra om snaart tycker jag :) Var himla mysigt. Lugnt & skönt! Kram

 
Ingen bild

Avataria

3 augusti 2007 11:05

Vet du Trollbunden...Sunkissed har mer skinn på näsan, är tuffare och mer självständig än du å jag har varit, på nåt underligt vis. Henne sätter man sig inte på!
Samtidigt är hon mjukare och behagligare som person än åtminstone jag - jag har alldeles för mycket riv inom mej för att vara så behaglig, trevlig som hon är.

 
Alma

Alma

3 augusti 2007 23:01

Säger försynt lite så där ett "hej". Är tillbaks nu och har blivit med nytt internet och hoppas du mår bra?

http://carpediem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards