Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Avataria - 10 maj 2008 22:59

har fyllt sex år idag.


Här har ätits tårta, kakor, godis och Lillpyrets önskemiddag - hämtburgare från MAX. Farmor och farfar har varit här, och mormor kom igår.


Presenterna:

En ny cykel av farmor och farfar

Kläder i parti och minut (två klänningar, en kjol, en tröja och ett par korta byxor).

Barbien Rosella (Prinsessa i filmen Barbie som Öprinsessan)

Gosekatt som hade ett fint halsband i sin påse

Filmen Min granne Totoro

Ett antal program till hennes dator som vi inte satt upp ännu

Musiksaga Barbie Svansjön

Ett spel: "Vem där?"


Och lite mer...som jag inte kommer ihåg nu.


Imorgon stundar barnkalas, med kompisar från dagis och här på gatan. Jag har stått och trillat chokladbollar i långa banor ikväll....


Hon verkar vara nöjd med sin dag, men sover ännu inte...

Av Avataria - 10 maj 2008 22:07

har tre små barn lagts till vila, tre av våra värnlösa små.


Det finns så mycket man tänker, så mycket man önskar att dessa tre kunde fått uppleva...så mycket vackert i världen. Jag önskar att det fanns något att säga, något att göra som kunde på något vis hjälpa. Men gjort kan inte göras ogjort.


Måtte makthavarna snart ta sitt förnuft till fånga, upprätta rättssamhället och psykvårdenigen, så barn kan få vara barn i trygghet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards