Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Avataria - 8 februari 2008 23:11

ska barnen åka till mormor, och maken och jag ska ha ett par välförtjänta hotellnätter i Hufvudstaden. Vi vet bara inte vilket hotell vi ska välja...


Central Hotel på Vasagatan


eller


Clarion Hotel Wellington på Östermalm


eller


Elite hotel Stockholm Plaza på Birger Jarlsgatan


eller nåt annat trevligt hotell som man kan få via sån däringa premiecheck från coop...


Nån som har några åsikter?

Av Avataria - 8 februari 2008 10:46

och aldrig mer komma tillbaks. Det börjar gå för långt nu. Förändringarna kommer så slag i slag att det inte längre går att upprätthålla nån känsla av sammanhang. Jag vill inte mer.

Jag vill dock inte ge upp en fast inkomst innan jag har en annan. Så det är väl bara att bita ihop och göra det jag kan för patienterna, och skita i resten.


Och jag vet vad du tycker, Coz. Och jag tycker likadant, egentligen. Men, det är fler än jag som är beroende av min inkomst, och därför kan jag inte följa min vilja. Ännu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards