Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

602. Jahaja...

Av Avataria - 12 juli 2008 11:44

Nu sitter hon på bussen i Mestre, Venedig, Storpyret. Hon har åkt tåg till Mestre, frågat sig fram och fått en buss utpekad. Fick just ett sms:


"Jag är i Mestre, och sitter på bussen nu. Hoppas för guds skull att jag sitter på rätt buss. Frågade mej fram om vart jag skulle, gubben sa att jag skulle åka med den här. Men om det var buss 10A svarade han inte på."


Och jag sitter och letar på nätet efter information om buss 10 A i Mestre, men det var inte helt lätt att hitta, i synnerhet som min italienska är tillräckligt bra för att jag ska kunna turista, men kanske inte tillräckligt bra för att jag ska kunna läsa sidorna på nätet...


För övrigt är jag full av beundran! Fan, vad hon är tuff och modig, mitt Storpyre!

 
 
Ingen bild

Jenny

12 juli 2008 17:33

Ja herregud vad hon är modig! Lillgumman har blivit stor..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards