Alla inlägg den 31 december 2008

Av Avataria - 31 december 2008 18:42

...ragdolluppfödare som har en kastrerad hanne för omplacering. Väntar otåligt på att hon ska höra av sig nu...

Ungefär såhär ser han ut....


Av Avataria - 31 december 2008 10:31

...för att kolla in mellandagsrean. Det var nog ungefär den sämsta rea jag sett...de sålde ut röda, glittriga tröjor, och tunna sladdriga byxor i de butiker som för tjockis-kläder.

Så, jag kom hem med en pocket: Den hemlige kocken; om fusket i livsmedelsindustrin. Får en att bara vilja äta KRAV-märkt och närodlat. Jag köpte också lite bling till barna - Lindex hade kristaller uppträdda på en ögla. Kristallerna ska med hjälp av öglan kunna träs upp i håret, för bling-effekt. Köpte en var åt ungarna, så får de blinga lite i kväll.


Nu ska jag göra pannacotta.


Just ja, jag gick och kollade på bågar också. Gick till Specsavers (som jag tycker är lite låg-kvalitets-butik) och fick höra att jag för sextusen kronor kan få progressiva glasögon, plus ett par solglasögon med styrka. På Synsam (som jag tycker har bättre kvalitet) skulle jag kunna få ett par progressiva för niotusen kronor. Vad ska man välja tro? (Retorisk fråga, men det kanske framgår...)


Den här bågen tyckte jag var snygg, men tyvärr fanns den bara i rött och ljusbrunt. Ingen av dem nån god ide...

detail



Den här bågen kanske det blir i solglasen, i svart metall, då...Tyckte den var lite kul med hjärtana.


detail



Det fanns ytterligare en båge jag gillade, som jag tror att jag kanske köper. Hittade dock ingen bild på den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards