Direktlänk till inlägg 19 april 2007

7. Kan man kanske....

Av Avataria - 19 april 2007 21:36

bjuda sig själv på ett par Think!-skor när man får ut sin lärarexamen...Kan se mig själv trippa omkring i de där längst ner i skolans korridorer, med mina avantgardistiska linneskynken i glada färger över mina svarta basgarderob...*trallar: När som elefanter dansar...*?

 
 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

20 april 2007 00:31

Det ska du, absolut!
Allt som bringar lust ger hälsa, skönhet och styrka!
Natti, natti!!!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

marie

20 april 2007 08:56

Finns de att köpa i Sverige så se går att prova eller måste man beställa?

 
Ingen bild

Filifjonkan (våt i håret nyskurad)

20 april 2007 09:18

Heheh godmorgon..droppar vatten på ditt parkettgolv från håret... men det är väl klart att du skall ha någon belöning om du tar din examen ett par skor tx är väl ren nyttopresent.Kan väl inte någon ha något emot.Har du en herre med synpunkter så stäm i bäcken här redan med att åå jag vill ha det där guldarmbandet i butiken bara 7000 det var nedsatt...då bleknar han efter ett tag går du ner till dessa skor då tycker han att du är en klok kvinna . Så gjorde jag när det var synpunkter men det var länge sedan.:)) lycka till

 
Ingen bild

Avataria

20 april 2007 10:11

Marie: De finns att köpa i Sverige, på ett antal butiker vad jag kan se. Bla en butik i Sollentuna (tror jag det var), den ortopediska skobutiken här i Bockstan osv...
Fjonkan: Bra idé! Jag brukar också försöka med det där...
Fru F: Jaaa...hälsa, skönhet, styrka!

 
Gilla

Gilla

20 april 2007 12:44

Oj, tack Avataria. Jag känner inte till din blogg men lägger till jag med. Fru Fundersam kan inte ha fel.

http://gb.bloggagratis.se

 
Gilla

Gilla

20 april 2007 20:19

Jag tror du blir en vacker i dina linneskynken och dessa läckra skor. Trippa på och känn dig vacker!

http://gb.bloggagratis.se

 
marie

marie

20 april 2007 22:37

Jag är ofta dålig på att säga (skriva) saker. Love your (Märtas) Häxhymn!

http://carpediem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avataria - 7 juli 2009 13:57

...till ett annat bloggställe. Vill ni följa med dit, så är adressen: http://avatarias.blogspot.com/ ...

Av Avataria - 5 juli 2009 19:04

...Åkte upp till Drakstaden och firade mosters gryns ettårsdag. En skön dag, om än det blev 5-6 timmar i bil. Söta barn! ...

Av Avataria - 2 juli 2009 18:56

...när det är så här varmt. Igår gjorde vi inget, förrän på kvällen, då Lillpyre bjöds med på premiären av Ice Age 3 av Storpyre, och maken och jag passade på att handla en golvstående fläkt. Men mitt i natten, då jag legat vaken en stund av överhett...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:21

...är det som jag skrev nedan (826), att jag KAN SJÄLV! Jag vilar i att veta att jag fixar det jag behöver på egen hand, jag måste inte ta hjälp av andra för att klara mej. (För det mesta - jag kommer att bli hjälpbehövande jag med en dag, men jag tr...

Av Avataria - 29 juni 2009 15:18

Coz, när jag sitter och stickar så är det vila. När jag ligger i sängen och läser så är det vila. När jag sitter och rensar svärmors rabatter är det vila - då kan jag vara ifred, sitta stilla i gräset och vända ansiktet mot solen, lyssna på fåglarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards